בחירת שיש למטבח, מגיעה, בדרך כלל, לאחר שלב בניית הבית (אלא אם מדובר בשיפוץ המטבח בבית קיים). לפיכך, רבים נוטים לבחור שיש למטבח מבלי להקדיש לכך תשומת לב יתירה, מה שמוביל לעתים לעגמת נפש וחרטה. בחירת שיש למטבח היא אמנם שלב קטן בתהליך כולל וארוך, אולם דווקא כאן מומלץ לעצור ולהביא בחשבון את השיקולים הבאים:

השיקול הכלכלי- בשוק קיימים סוגים רבים של שיש למטבח, ובהתאם להם נע גם טווח המחירים הרחב. בבחירת שיש למטבח חשוב להחליט על תקציב ריאלי. בצורה זו תוכלו לרכוש שיש למטבח שיהיה עמיד ושימושי לאורך שנים, מבלי להיכנס להוצאות כלכליות שלא תוכלו לעמוד בהן.

השיקול האסטטי- זהו השלב המבלבל ביותר בתהליך התאמת שיש למטבח. חנויות מציעות כיום אפשרויות בחירת שיש למטבח כה מרובות עד כי קשה מאד לקבל את ההחלטה ולבחור שיש למטבח שלכם, מבלי להתפתות או להתבלבל. חשוב לזכור כי התאמת סוג שיש למטבח מסוים צריכה להיות הולמת הן מבחינת שלוב הצבעים, הטקסטורה והמאסיביות של החומר. התאמה מוצלחת של שיש למטבח יוצרת מראה הרמוני ומרשים, בעוד התאמה לא מוצלחת עשויה ליצור מראה מרושל וארעי.

טיפ הזהב לבחירה נכונה של שיש למטבח

לפני צאתכם לחנויות השונות חשוב לזכור: השוק מציע מאות ואלפי סוגים שונים של אבנים טבעיות, גרניט, ושיש. בחירת שיש למטבח הספציפי שלכם צריכה להיות מושכלת, ולא כזו המושפעת מהשפע המבלבל המצוי בחנות. לכן מומלץ להגיע מצוידים במראה הכללי בו אתם מעוניינים. מומלץ גם לקחת הביתה מספר דוגמאות שיש למטבח ולא להחליט החלטה ספונטנית. הבית הוא סביבה שקטה, המאפשרת להגיע להחלטה נכונה ומושכלת, ממנה תוכלו ליהנות שנים.

דילוג לתוכן